گلگشت

بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت/کنار آب رکناباد و گلگشت مصلی را

گلگشت

بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت/کنار آب رکناباد و گلگشت مصلی را

منتقدم اما پشیمان نه

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۴۳ ق.ظ

1. منتقدم
رای سفید ، چک سفید امضا برای منتخب ملت است . اگر در برگه های رای اسم کسی را نوشتیم ، سند مسئولیتی را امضا کردیم. مسئولیت سنگینی که هر هفته و هر روز و هر لحظه ما را گوش به زنگ نگه داشته .گوش به زنگ که اگر وزیر علوم جدای از خواست بدنه ی دانشجویی باشد ، وقت میگذاریم ، می نویسم ، تجمع می کنیم و ... . گوش به زنگ که اگر لایحه بودجه آنطور نیست که باید باشد ، وضعیت مطلوب را مطالبه می کنیم . گوش به زنگ که اگر در مسئله حصر دولت منفعل بود ، در روز دانشجو به صراحت به او تذکر می دهیم . و ...

 

و ما با افتخار گوش شنوایی داریم برای شنیدن زنگ های خطر. دوره ای را به یاد داریم که دولت هشت سال در تحویل لایحه بودجه تاخیر داشت و صدای حامیانش درنیامد. تشکل های دانشجویی تعطیل شدند و خم به ابروی دوستان طرفدار دولت نیامد .
روزنامه ها و احزاب فله ای تعطیل شدند ، مدیران با سابقه اتوبوسی از کار کنار گذاشته شدند و ... ، و در هیچکدام صدای اعتراضی از طرف حامیانش بلند نشد.
2.  پشیمان نه
شش ماه بیشتر از انتخابات نمیگذرد و خوب میدانیم اگر امروز بیست میلیون نفر در لایحه بودجه ، مستدل ، قرار است دیگر یارانه نگیرند ، جریان مقابل شیخ حسن روحانی میخواستند رقم فعلی یارانه را بدون هیچ منطقی برای همه چند برابر کنند !
خوب میدانیم اگر شیخ حسن روحانی امروز گاهی عملکردش آنطور نیست که باید باشد میتوانیم عملکردش را نقد کنیم و اگر جریان مقابلش اداره کشور را به عهده داشت ، احتمالا امروز این چند کلمه را با فیلتر شکن باید میخواندید.
خوب میدانیم اگر در انتخاب چند وزیر اولویت های او چیزی نیست که باید باشد ، اگر جریان مقابل امور را به دست می گرفت بعید به نظر نمی رسید امثال دکتر ظریف ها خانه نشین شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۱
محمدمهدی کاوه جبلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی